Cartier

Pentru foarte muți, cartier duce cu gândul la răutate, șmecherie, dar pe mine mă duce cu gândul la vechea gască, bună, nu rea. Eram niște tipi puși doar pe jucat fotbal sau  jocuri fără pic de semnificație acum, care atunci le făceam cu placere. Mi-am adus aminte de toate astea că astăzi am fost să cumpăr ceva de la vechiul magazin de cartier, care a rezistat .... Țin minte că ne strângeam la bara de gaze, stăteam pe ea ore întregi, ne alergam, ne distram și ne simteam bine. Mai țin minte că ne duceam la vechea hală agroalimentară și jucam fotbal toată ziua, mai spărgeam un geam și după fugeam de mâncam pământul. Hmm, vremuri, vremuri bune..în care nu știam de cluburi, în care nu îmi doream să am o poveste de dragoste, vremuri care sunt prezente în mintea mea și mereu îmi vor zmulge un zâmbet atunci când îmi voi aminti de ele. Nu sunt vreun bătrân, dar nu știu de ce câteodată devin melancolic, las de o parte fața mea de veșnic om care se distrează. Da! am 2 fețe, am observat...probabil la asta se referă zodia mea. Sunt un amestec de sentimente și de distracție, care se manifestă împreună sau separat.

Mi-e dor de vremurile alea...asta-i clar. Clar mai este că vreau și o poveste de dragoste. Am văzut prea multe filme romantice....

Comentarii

  1. ba, tu esti un amalgam de ganduri, fapte...ce s-o intampla in mintea ta doar tu stii ... ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Gura ta adevar graieste.Misto mai era.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!