Punct și de la capăt...

Fraților, 2011 a trecut. Un an nu tocmai bun pentru mine. Un an pe care aș vrea să îl uit repede, un an care mă face să aștept un 2012 cu nerăbdarea unor vești bune, sănatate și împliniri.

Par puțin absurd că nu spun „una peste alta, a fost un an bun”...și...n-am să o fac. A fost ceva-ul ăla care s-a întamplat în decursul lui care mă face să-l urăsc, cu toate că am terminat facultea, am intrat la master, am avut un job super bun astă vară...sunt și chestii bune, dar puse în balantă nu o pot înclina în bine.

În speranța unui an mai bun, am să sărbătoresc astăzi cum știu eu mai bine, cât pot eu de mult și am să fac uitat un an nu tocmai prielnic. Sper să ne auzim cu bine în acest fatidic 2012...cu mai multe forțe de a ne realiza visele și toate cele ce ne-am propus!

Pe această cale doresc să le spun tuturor cititorilor și cunoscuților „La mulți ani!”, un 2012 plin de împliniri, sănătate și putere de muncă. Nu vă lăsați doborâți de niciun lucru pentru că voi dragii mei sunteți cei mai puternici!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!