Pur adevăr

imagine preluată de pe www.piccsy.com
E târziu. Sunt „blocat” între pereții camerei mele de la camin, poate un cămin prea departe de agitație. Sunt singur acum iar imaginația mea străbate toate meleagurile necunoscutului, lăsând lumină de întelegere peste toate gândurile mele. E timpul meu să fiu creativ. E timpul meu să ies din anonimatul care mă urmărește zi de zi, de această monotonie messenger, facebook. Fără un drum precis în viață, dar cu lecția învățată despre ce vreau și ceea ce mă reprezintă plec în căutarea mea. Mă gândesc mereu că singurătatea îmi aduce insatisfacție. Oare? Acum observ că mă lasă să mă uit în adâncul sufletului meu, mă lasă să scot la iveală altă față poate necunoscută nici de mine. Sirurile de gânduri îmi atacă degetele însiruind cuvinte care nu le-as înțelege niciodată dacă aș fi în continuă mișcare. Acum stau, detașat de toate problemele, dat la o parte și privilegiat să le privesc dintr-o altă perspectivă mult mai optimistă. Din singuratatea caracterizata de plictiseală acută, mereu va ieși ceva bun din mine. Pe mulți plictisesc chestiile astea, dar vedeți voi, nu le scriu pentru voi, ci pentru mine. Nu vreau să vă descopăr pe voi, ci pe mine. Nu vreau admirație în schimb, ci liniște. Liniștea este elementul cheie care lasă adevăratele gânduri să iasă timid din cele mai adanci temeri la suprafată pentru a-ți dezvălui ceea ce ești cu adevărat. Și da! Liniștea ajută. Ador momentele astea, care până de curând le uram. Acum îmi dau seama cât de importante sunt defapt clipele petrecute cu mine. Mă neglijez și mă complac în agitație, care uneori te îndeamnă să acționezi din instinct, iar logica pe care o ai să se risipească într-o clipă. Totul pare trist. Dar nu e. Este doar simplul carusel al vieții în care suntem cu toții suiți. Caruselul are locuri limitate iar mai devreme sau mai târziu runda ta se încheie. Totul e un joc. Regulile sunt simple iar una din ele ar fi traiește că altă șansă nu-i.

„Umblând” prin ascunsele mele gânduri ajung la ceea ce vreau să vă spun defapt cu această postare. Pe lângă toate filmulețele amuzante, pe lângă personajele care sunt imitate de noi toți zilnic și pe lângă toate videoclipurile găsite pe www.youtube.com am găsit un filmuleț, defapt o înregistrare sau dacă vreți un „Mesaj pentru adolescenți” care sincer să fiu pe mine unu m-a emoționat și m-a făcut să mă simt vinovat că nu am învățat și citit mai mult. M-a făcut să cred că am gresit pe undeva la timpul meu, dar că niciodată nu e târziu să înveți sau să schimbi ceva.


Tudor Chirilă, a înregistrat un mesaj foarte emoționant. Aș vrea să-l fac auzit tuturor cititorilor mei.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!