Retur: Twente - Steaua

Uneori te doare că ești stelist. Parcă lipsiți de ambiție, de determinare, poate și de noroc, meciul tur, cu Twente, s-a terminat foarte prost, scor 0-1. O greșeală a lui Prepeliță, combinată cu o prostie a lui Tătărușanu a dus la victoria celor de la Twente. Din peluză s-a văzut a fi dureros, pe lângă faptul că am înghețat și după meci mi-au fost bune ceva pastile, am văzut o execuție de clasă a lui Ola John...Țin minte că acest McClaren ne-a mai pus bețe în roate și cu Middlesbrough, poate că nu-i el de vină că suntem noi incapabili să practicăm un joc care ne-ar aduce siguranță pe tabelă și în suflete, dar știm că dacă o să pierdem o să dăm vina pe el, că este cel care ne face felul și chestii de genul. Tipic românește...

Vine meciul retur, de pe stadionul lui Twente, ca de fiecare dată, mari speranțe, toată presa spune că putem întoarce rezultatul. Sincer, nu mai sunt așa încrezător, mi-au trădat încrederea de prea multe ori acești „neputincioși”, actuali jucători la Steaua. O să mă uit mâine la meci, mânat de pasiune, nu de rațiune, o să încerc să fiu indiferent, mai mai de m-ar surprinde ei frumos cu o calificare. Ar fi frumos, ar fi o demonstrație că se poate, ne-am duce mai departe, am trage speranțe că am putea juca o finală pe stadionul, mandrie națională, special construit pentru Finala Europa League 2012. Dar să mă scuzați dacă am greșit vreun cuvânt, visam cu ochii închiși.

Deci, meci cu Steaua, alt „wallpaper”...Sper să vă placă și cel mai mult sper să facem un joc bun în Olanda.

Cu inima strânsă spun: „FORZA STEAUA!”

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!