Speranțe

amintire de la grătar, cu foștii colegi din Constanța
Speranțe la mai bine. Astăzi am aflat notele din prima sesiune a masterului în care sunt implicat, vești bune. Încă un an și jumătate și scap de „școală”. Așa o povestesc acum, dar sunt sigur că-mi va părea rău, trece timpul. Ca de fiecare dată, se întâmplă să vrem să fugim de lucrurile care defapt acum ne aduc un strop de bucurie în încercările noatre de realizare ce vor urma...

Nu-i timpul să devenim melancolici. De la 1 voi începe iarăși munca, tot la Macromex, Algida, dar pe București, cu parere de rău îmi las o parte din foștii colegi la Constanța, dar am decis să mă mut în București și o întoarcere a mea acolo nu mai are rost...Mi-aș dori din tot sufletul să-mi găsesc un job stabil, să nu mai fiu nevoit să îmi caut mereu, dar așa este sezonul de înghețată, vara te ține în puf și iarna îți dă în cap.

Sper ca lucrurile să se aranjeze în viața mea, și nu numai a mea, ci și a celor dragi. Acum știu că o să am o vară ocupată în aglomeratul București, plin de neprevăzut și încercări, cu multe învățăminte sunt sigur!...

Tot ce știu este că astă vară eram fericit și niciodată nu vreau să îmi dispară zâmbetul de pe buze, cel pe care-l afișam în foto.

La cât mai multe rezultate bune pentru toata lumea!

Comentarii

  1. Felicitari...stiam ca nu ai sa ne dezamagesti in privinta scolii,asa ca vestile tale sunt de prisos...;))...cat despre job...mult succes...cu vointa faci multe...asteptam vesti si mai bune...:*

    RăspundețiȘtergere
  2. inima mea iti doreste sa te buCuri de tOt Succesul din lume.. il meriTI diN plin..

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravos colegu'! Cu zambetul pe buze trebuie sa fim mereu, intr-adevar, dar in acelasi timp sa stim sa primim cu demnitate tot ceea ce ne ofera viata, si bun si rau!
    Felicitari si pentru job si sunt sigura ca vei gasi si ceva stabil!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!