„Weekendul nostru” (partial)

Niște consăteni care au avut acces la tehnologie, și-au făcut un clip...vă las pe voi să vă dați cu părerea. Acum preluând modelul, fiecare weekend a început să devină „weekend-ul nostru”.

Pentru mine, cel puțin a fost o săptămînă foarte rapidă. Muncind trece timpul altfel și pierzi noțiunea timpului, nici nu știu când s-a făcut Duminică. După ce un weekend am fost cu colegii de la Macromex la Pănicel pentru un training am zis să rămân weekend-ul ăsta în București. Și așa începe „weekend-ul nostru” partea 4-5, nici nu mai știu, la câte au fost până acum.

El comandante a fost primitor pentru o vineri seara..unde ne-am distrat (eu-dițu), un club drăguț, nu aglomerat, lume și muzică buna, recomand. După care, a venit o Sâmbătă cu un drum la stadion a lua bilete pentru Steaua-Astra, cu o fugă prin parc în Drumul Taberei, unde era o campanie pentru câinii comunitari. La chemarea colegei mele Roxana Bursuc (pe care o găsiți aici: http://roxanabursuc.com/) am fost la o partidă de fotbal, împreuna cu colegii Răzvan și Marinela dar și cu Dițu, sunținută în Herăstrău între echipa de la DolceSport și bineînteles blogări. La DolceSport au jucat 2 fotbaliști cunoscuți ( Viorel Moldovan și Iulian Miu), Panduru le-a fost „antrenor” și aceștia au învins blogării cu un scor de neprezentare 3-0. Ne-am retras la un „suc” după și a urmat o seara liniștită cu niste „joculețe”.

Acum poate că o să ma certați că nu prea am dat multe detalii dar vreau să încep să mă pregătesc să plec spre stadionul Ghencea, unde se pare că echipa sufletului meu s-a întors și va juca cu Astra cu un stadion plin. În esență, răman să spun doar atât, să aveți parte de cât mai multe „weekend-urile vostre”!

Vă pup,
Mihai

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!