1 Mai...

Cum ne-am obişnuit, 1 Mai vine cu multă distracţie şi plecări la mare. Ei da!
Anul ăsta a vrut să pice Marţi, iar munca nu îmi permite să părasesc Bucureştiul. E păcat pentru un obsedat de distracţie, dar dacă era să plec nu o făceam la mare, ci la munte, pentru că îmi place mai mult..şi cred eu că aglomeraţia ar fi fost mai mică.

Aşa că singurele planuri de 1 Mai se vor rezuma doar la un grătarel la camin cu mai mulţi colegi şi prieteni. Cu toate că nu îmi trebuie o ocazie specială să mă distrez, o să mă conformez puţin acestor mişcări tip turmă şi îmi fac şi eu "planuri".

Mă ştiţi! Sunt adeptul chestiilor spontane sau celor care nu au o însemnătate deosebită pentru toată lumea. Părerea mea este că te distrezi când vrei şi nu trebuie să astepţi weekend-ul de 1 Mai să poţi face asta. Fiind constănţean timp de 3 ani de zile, am început oarecum să gândesc ca ei. Ţin să vă spun că ei nu înteleg de ce restul ţării se înghesuie să vină la mare de 1 Mai când pot sta la un grătărel la pădure, la iarbă verde.

În fine, astea sunt poveşti! Tot ce contează este să vă distraţi.

1 Mai-ul ăsta are o semnificaţie aparte pentru mine, deoarece întreprinderea din care fac parte momentan, s-a gândit să învestească în mine şi să îmi ofere un post de junior supervizor. Îmi plac provocările şi asta este una, am acceptat să fac asta pentru că mereu vreau mai mult şi cred că pot face asta. Voi avea o perioadă când voi avea multe de învăţat în condiţiile în care va veni şi sesiunea. Sper să mă mobilizez şi să fac o figură frumoasă. Sper din tot sufletul că ai mei colegi mă vor susţine şi împreună vom face treabă buna.

În concluzie, toată lumea cred că are măcar un singur motiv de distraţie!! Distracție plăcută tuturor!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!