Felicitare pentru mama

Astăzi, de ziua ta, îmi îndrept atenția spre tine în mod deosebit și toate gândurile de bine pe care mi le pot imagina ție ți le doresc. A mai trecut un an plin de încercări și greutăți iar în povara pe care o căram în formă de ani ți s-a mai adăugat o pietricică, semn că ai fost o luptatoare și poți mult mai mult.

Astăzi, îmi cer iertare pentru toate ce ți le-am făcut, dar să știi că niciodată nu am vrut să te supăr. Iți multumesc pentru educația care mi-ai dat-o, pentru toate sacrificiile care le-ai făcut, pentru toate nopțile pierdute la muncă, pentru fiecare pe care pachet care l-am luat la facultate sau master. Tot ce nu îmi place, este că ți-am moștenit bunatatea pe care o arăți la toți, iar în lumea de astăzi, unde m-am avântat pentru a mă descurca singur, asta este un defect. Dar să știi că întotdeauna voi fi alături de tine, de tata, chiar dacă voi fi departe!

Esti mama perfectă. Am să încerc sa fiu fiul perfect. Sarut mâna pentru tot!

La mulți ani, mămico!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!