Urme de resentimente

www.piccsy.com
Atras de fel și fel de iubiri care sunt prezente în carți, mintea mea balnavă, încearcă și caută să contureze o poveste. Este greu să faci asta, dar nimic nu este de nefăcut. Dau vina pe vremurile pe care le trăiesc sau doar mă ascund că îmi este frică să mă adaptez acestor forme de viață. Au dispărut lucruri care uneori erau valori de sine stătătoare. Au apărut chestii care nu ar trebui să fie implicate în amalgamul ăsta de sentimente. Mi se ridică părul pe mâni cand aud unele melodii, pline și ele de sentimente care se revarsă timid peste mine, mă patrund și ma plimbă în intesitatea lor ori de câte ori vor. Pot spune că nu am iubit niciodată, probabil am încercat odată, dar cu tot ce m-am confruntat până acum pe plan sentimental au fost doar simple întamplări nefericite la care am luat parte parcă nevoit.

E greu să gasesc pe cineva pentru mine. Pentru simplu fapt că uneori sunt înteles greșit, dar și pentru faptul că probabil vreau să fac prea multe. Este interesant ce se întamplă, dar totuși simplu. Refuzuri repetate ajung să îmi domine gândirea și să îmi scurteze încrederea. Dar nu mă doboară nimic, pentru că sunt un puternic. Aș fi vrut să fi fost altfel, dar cred că din toate astea înteleg cel mai bine ce se petrece, încerc să nu mă mai las purtat de val și să fac alegeri gresite. Dubla mea personalitate indică capacitatea de adaptabilitate crescută în orice mediu.

Sunt prins în capcana timpului și mânat de exemple, poate nu uneori bune, să mă pripesc, să vreau o relație, să împlice sentimente. Numai prostii corectate de timp în modul lui caracteristic. Scriu despre sentimentul de dragoste că vreau să-l simt în toată splendoarea lui, dar oare așa trebuie să fie? Un drum presărat cu dezamagiri și încercări ratate în cautarea a ceea ce este pe cale de dispariție?

Aud des „nu trebuie să îți cauți tu iubirea, va veni ea la tine!”, deja devenită o replică inutilă și care nu aduce nimic constructiv. Prea multă monotonie ... prea sărac pe plan sentimental.

Intensitatea sentimentelor pe care le simt este greu de exprimat în ceva fraze banale. Sunt un amestec foarte puternic și care rezistă în timp. Puse într-o sticlută mică, asteaptă să le pun acolo unde trebuie. Dar, vedeți voi ... toate aceste încercări eșuate golesc sticluță puțin, câte puțin și marea mea temere este că atunci când va fi cineva care merită, sticluța va fi goală.

Comentarii

  1. Intr-adevar,de cele mai multe ori,esti perceput ca fiind altfel,dar prin postarile tale scoti la iveala o alta persoana,ceva mai sensibila,mai profunda...lasa oamenii din jurul tau sa vada acest lucru nu numai prin intermediul acestui blog.Nu considera ca dai dovada de o oarecare slabiciune atunci cand iti expui anumite sentimente.Fii tu insuti... oamenii din jurul tau te vor percepe asa cum esti tu.Le va placea adevaratul Mihai...Felicitari pentru aceasta postare!IMPRESIONANT!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Concluzia aceste postari : Ai fute ceva nou :)))) recunoaste ...ziiii m

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!