Fix..Vot

Din pricina serviciului sunt nevoit sa merg prin tot Bucureștiul, care în preajma alegerilor, este plin de afise electorale foarte enervante. Promisiuni...numai prostii.

Orice am face, oricine ar veni, tot niște hoți vor fi. Așa că cu riscul de a mă condamna multă lume, eu nu o sa votez cu nimeni și nimic. Nu vreau să particip la această adunare electorală dusă la limita prostiei, nu vreau să profit niciun pic de pe urma ei și nu mă va interesa. Ideal este să avem campanie, să cheltuim bani, să umplem străzile de afise, în timp ce alții mor prin spitale că nu au pastile și alții pe străzi ca nu au de mancare. Ideal este să luam ciolanul altui partid, să avem noi putere, să ne mai facem de cap înca 4 ani.

Niște rahatenii care sunt platite din banii nostri, acei bani publici care nu ajung de pensii și de altele, dar în schimb blocurile și toate panourile sunt pline cu „Votați UN ALT PROST”.

NU mai spun că atunci când vin alegerile, cu o lună înainte este forfota mare în comunitate, toate strazile se asfaltează peste noapte, trotoare ca la carte, ca uite domnule în mandatul meu se poate.

Așa cum domnul Oprescu are prin tot Bucureștiul ...„Am demonstrat ca se poate”, Arena Națională, Pasajul Basarab, Pasajul Pipera, Centura București..decopertată într-o saptamână și asfaltată, iar timp de 4 ani nu au putut face asta...Oricine ar fi fost în funcția domnului menționat mai sus ar fi facut la fel...ma rog...

Alegerile niște bazaconii...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!