Invazia spaniolă

piccsy.com
Marea finală, de la București a ajuns să fie disputată de doua echipe spaniole. Așadar după cum știți Athletico Madrid și Athletic Bilbao au venit în ultimul act. În ziua meciului Bucureștiul fremăta de fani spanioli, dar și de româncele noastre infiltrate pentru a prinde un charter de Madrid. Despre finală ați auzit toți, așa că nu mai vorbesc despre.

Cum spuneam, româncele...am mai trecut pe la Unirii și în alte zile, nimic de spus...pe acolo se perindă domnișoare care îți fură privirea.. pe Lipscani nu mai zic. În ziua meciului ce să vezi...toate cu Jose Armando în gând mai despuiate și mai arogante ca niciodată, măturau centrul orașului, o clipă mi-am luat gândul de la meci și m-am gândit că am putea câstiga mult după această finală.

Toți străinii spun că româncele noastre sunt frumoase, pentru că merg numai în centrul vechi al orașului, dar nu am văzut niciun străin să iasă de prin ferentari, rahova, să spună....„Bă, chiar aveți femei frumoase!”...

Și uite așa am mai știut să ascundem adevărata față și am arătat doar ceea ce trebuia să se vadă, lumii.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!