Pasiunea

Fix Duminica trecută, am desceperit un om în cămin, Liviu, care a ieșit cu a lui chitară pe afară...intrând în vorbă cu el am aflat că nu cânta la chitară pentru a face nu știu ce performanță, ci pentru simpla lui liniște, după bunul lui plac...ceea ce mă duce cu gândul la pasiuni. Timp de vreo două ore tipul ne-a cântat diverse melodii care le-am ascultat cu drag ca într-o tabără unde chitara rece dăinuia. Liviu e un tip talentat, nu ai cum să nu îl remarci daca îl asculți și ceea ce face el face doar din pasiune...fără să ceară nimic în schimb, un tip amuzant care ne-a amuzat și ne-a destins Duminica. Legat de asta am mai aflat și eu ceva melodii, mai romantice, mai cu multa carincă..chestii de genu. Îmi place să descopar oameni care sunt orientați în viață de pasiuni, pasiuni care le rasfațî viața monotona și îi aruncă într-un râu de plăcere, care le dă unicitate.

Mereu mi-am spus că lucrurile bune se fac atunci când sunt făcute cu plăcere și pasiune. Atunci există armonia dintre suflet și ceea ce faci. Atunci te manifești în adevaratul tău „eu”. Ești tu și te contopești cu armonia sufletului.

De aceea mi-am cautat lucrurile care mă definesc și mă atrag în a le întreprinde. Sunt lucruri la care mă gândesc și pe care le fac cu drag, lucruri care îmi umple sufletul de bucurie, lucruri care îmi dau energie.

În încheiere, cred că pasiunile nu pot duce decât la lucruri constructive, definesc personalitatea unei ființe și ajută la dezvoltarea acesteia. Înainte să cunoști pe cineva este bine să te cunoști pe tine, înainte să judeci pe cineva judecă-te pe tine. Înainte să închizi pagina, spune-mi, tu ce pasiune ai?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!