24-30

imagine preluată de pe www.glasul.ro
24 Mai  și 30 Mai...În zilele astea două m-am pricopsit cu câte o amendă de centură. Deja este a treia amendă de centură care „o încasez” și deja am început să cam merg cu centura. Amenda nu este cine știe ce, dar mă enervează felul muist al Polițiștilor de a-mi da amendă. Nicio scuză nu a mers, nici „este ziua mea domnule, sunt nascut pe 30 Mai, vă rog să ma iertați”...noo nici. Așa este, cei care omoara pe treceri fac trecerile sa dispara, și unu care nu poartă centură, fiind agent de vânzări ia amendă de centura. Un căcat de situație pe care degeaba o spun și mă agit. Este mult prea evident că pentru greselile bogaților trebuie să plătească tot ăștia care muncesc cinstit și se chinuie să ducă o viață normală. Ideea este că nu sunt tâmpit și chiar cred că centura ajută, dar nu în oras unde mergi cu viteză mică și mai ales la un agent de vânzări care se dă de cel puțin 30 de ori jos din mașină. Este adevărat că atunci când ies din localitate port centură indiferent dacă sunt la muncă sau nu.

Și faptul care mă enervează cel mai tare este că polițistul slobozean este mult mai al dracu și neînțelegător ca cel bucureștean sau ca orice alt polițist....

Comentarii

  1. Ce inseamna sa razi de altii ba baiatule ca primesc amenda :))) tzaaaa ....aka moise adrian :-j ....

    RăspundețiȘtergere
  2. http://originals.ro/23012bani =)))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!