Curve

ooo da!...la lumina lumânării stau și scriu acest post...


Este despre curve. Curvele sunt acele suflete care se vand pe plăceri, uită de sentimente, de legături, sau de orice alte chestii care leagă oamenii între oameni.

E un căcat, nu vorbesc de curvele care își vând pe bani trupul. Ci ce curvele din viața oricărui om...Mă refer la oamenii pe care îi stimezi sau îi apreciezi, oamenii cu care ai legături, o lună, un an sau doispre ani. Mă refer la curvele care nu sunt din naștere, forțate de pești, ci cele care se transformă. Curvele de care vorbesc nu sunt doar femei, nuuu...nu te gândi, curvele de care vorbesc acum sunt și bărbați, băieți cărora le dădeai tot creditul din lume, ori curve care sunt femei, dar nu alea care își vând trupul ..ci sufletul...sunt curvele alea care nu le-ai vrea în preajma ta dar totuși le ai lângă tine.

Știi că nu îți dai seama de ele dar le descoperi când nu te așteți...


Am avut, și am prieteni care au descoperit așa ceva, am avut și eu „drăguțe” pe care le stimam și s-au lăsat purtate de bautură sau de apucături străvechi....

E greu să ai așa tipe/tipi în jurul tău, dar te fac mai puternic. Vezi lucruri care altădată te afectau, acum doar te fac să zâmbești și să exclami: „CURVELE NU SE NASC, DEVIN!”..

E trist să vezi astea, dar e bine să vezi oamenii care îi ai, să vezi ca nu te-au trădat, RESPECT GAVRILĂ...Sunt oameni care nu se pot abține precum unii despre care nu vrem să mai auzim...


Sunt persoane între persoane, asta va fi de când este pământul...Observând toate astea acum parcă îmi vine tot mai mult să trăiesc viața, să nu mai bag în seama aceste curve, dezonorând acest cuvânt, care îți fac viața mai grea pe plan sentimental...

Eu am rămas cu ceva de la mămițica mea, ea a știut să mă facă să înțeleg lucruri, și tata, sunt super oameni, pe care am să-i apreciez, dar să revin, ea m-a învățat că o palmă doare mai puțin decăt un cuvânt, asta m-a ambiționat să ajung ce am ajuns, asta m-a ambitionat să rămân tot omul care am fost și să nu mă transform într-o CURVĂ!!!

Reflectați la asta și o să îmi da-ți dreptate!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!