Nu ca mine

iubire ca in filme..
Am scris asta in masina si nu as vrea sa va luati de mine...e ceva spontan..ce am simtit nu stiu cat rimeaza...vreau doar sa luati aminte ca niciodata nu "exteriorul" arata ce este in interior...


E un fel frumos de-a spune
Ca Balta e pus pe glume
Zi de zi am fost asa
Si-asta nu se va schimba
Insa cum sunt eu defapt?
Acum sunt un pic cam praf
Sufletul mi-e sfasiat
De lucruri care le fac
Toti cred ca sunt amuzant
Ca- i distrez, ca fac ce fac
Toti ma cred invingator
Ca viata e doar umor
E, ati fi surprinsi sa stiti
Ca in suflet eu sunt trist
Ca ce vreau sa va arat
E o masca la un tot
"Ziua vesel, noaptea trist"
Parca-i viata de artist
Un "artist" fara iubire
E ca un nimic pe lume
Am stiut sa fiu doar bun
D-aia sunt singur acum
Am crezut doar in iubire
Ca asa imi sta in fire
Am uitat sa ma dresez
La lumea-n care traiesc
Am un caracter aparte
Asa spun fetele toate
Dar cand vreau ceva defapt
Totu-i radical schimbat
Ma cunosc si totu-i bine
Dar niciuna nu-i de mine
Toate-mi spun ca s-ar putea
Sa cunosc pe cineva
E un mod frumos de-a spune
Nu te vreau, Balta, pe bune
Si-n iubire esuez
Ca doar eu stiu sa ratez
Stiu sa fac tipe chiar bune
Sa se desparta de mine
......................................
Asadar ca dragii mei
Traiti viata cat mai bine
Ca sa nu patit ca mine


Acum sa nu credeti ca ma sinucid...doar ca subiectul asta mereu l-am ferit...ca fiind eu bunul vietii, samariteanul care crede atunci cand voi, femeile spuneti ca voi cautati un tip care face ceea ce fac eu..ma incurajati sa fiu asa, cand voua defapt va plac numai aia care sunt baietasi de cartier si care va trateaza cu indiferenta...

Si pentru ca pentru asta e facut blogul asta, iata ca m-am si descarcat, ca doar el nu ma cearta dupa ce fac cate o prostie de genul. Asta vine pe fondul unei chestii la care tineam ..si care s-a sfarsit mai repede decat mi-am dat seama ca a inceput...

Iubirea o gasiti doar in filme...in fanteziile regizorilor care niciodata nu se v-or transpune in realitate doar in cazuri rarisime

Dati drumul la critici!

Comentarii

  1. Mizerie. Voiam sa iti fac o postare de minim 250 de cuvinte despre ,,arta,, , dar mi s-a luat. Deci, de la un om normal , pentru tine, un mesaj normal: si-nu-ci-de-te!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!