Student Life

Bă bine e în cămin.


Iată că timpul a trecut și ne-am întors în acest loc care părăsit de lume, unde sunt aproximativ o sută de năstrușnici care îl plac...căminul S.N.S.P.A Cernica.

De anul trecut am rămas cu ceva prieteni pe aici care i-am recuperat acum. Acum pot spune că am reușit ceva frumos, să stau cu Gavrilă și Moise în aceeași cameră. Camarazii, care mi-au rămas pe aici, mai sunt și alții dar din pacate nu sunt pe lângă mine.

It's a perfect situation, cum am fi învățați să spunem...dar clipele astea nu or să țină o eternitate...știu că mulți și multe se vor schimba, dar am învățat să îmi trăiesc viața și să iau de la ea tot ce îmi oferă, pentru că nu știi când ți se va termina și nu vreau să fie lucru să nu-l fi făcut.

E plăcut să fii plăcut, să ai în jurul tău oameni pe care te poți baza, să nu duci lipsă de nimic, chiar dacă eu, sau prietenii mei nu am fost „duși” printr-o familie bogată, dar viața pe care am avut-o ne-a învățat să prețuim tot ceea ce am primit de la ea și să îl exploatam la maximum.

Deci, așa cu noi, ne-am întors pentru încă un an de distracție cu nebunii de la aceasta Școală Națională de Studii Politice și Administrative.

Anii ăștia nu îi voi uita niciodată!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!