Despre agățat

www.facebook.com
Firește că am văzut o prostie de articol la cei de la Antena 1 cu privire la metodele de agățat. Bineînțeles că din acest reportaj, fetele, femeile și doamnele au fost victime ale acțiunii acestor ființe barbare, bărbatul.

Este drept că de-a lungul timpului specia noastră, dar și a voastră s-a diversificat de la baștinași la domni manierați pînă la mult întâlnita foarmă găsită astăzi, cocalarii, iar femeile acelea fără drepturi, au devenit, domnițe și doamne până la forma întalnita astăzi majoritar pițipoanca.

Este la fel de drept că mințile noastre au evoluat mai mult sau mai puțin de ambele tabere. Ideea este că bărbații sunt mereu de vină și nu înțeleg de ce? Unele comportamente sunt induse de actiunile femeilor care vrând să fie dive sau nu știu ce, atrag capetele pătrate șicanându-le liniștea, iar din tot jocul ăsta de-a cuceritul toți vor fi catalogați drept niște specimene gen „dăăăă”, care sunt puși numai pe sex.

Mă tot abat de la subiect, unde vreau să ajung? Ideea este că atunci când decolteele nu vor mai fi undeva la limita nesimțitului, colanții nu vă vor mai scoate formele apetisante, sau când fustele vor fi mai mult decât o palmă, probabil comportamentul acelor baieți care vă agasează pe stradă se va schimba.

Este normal ca femeia să fie frumoasă, aranjată, dichisită, dar fetelor sincer, prea aratați tot, iar când un bărbat care ajunge cu voi în pat nu va mai fi surprins de nimic.

Îmi place frumosul, îmi place să privesc, nu sunt adeptul agățatului pe stradă, în club sau nu mai știu ce formă, dar credeți-mă că atâta timp cât voi veți merge aproape îmbrăcate pe stradă, vă puteți teme și pentru siguranța voastra, și eu n-aș mai numi asta viol, ci instigare. Așadar...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!