Modele

Din umbra show-ului „Românii au talent” vă scriu ceva rânduri.

Astăzi voi vorbi de modele. Nu cele care stau îmbracate și macheate frumos în fața unui obiectiv, ci modele care ne orientează în viața, oamenii pe care îi apreciem și am vrea să fim sau să facem o mică particică din ceea ce fac ei.

Primele modele pe care le avem în viață sunt, fără îndoială, părinții nostri. Dar, crescând și cunoscând lumea și frumusețile ei, cu voie sau fără voie descoperi și alți oameni care îți devin modele prin lucrurile care le fac și care sunt de obicei cei care apar pe tv, sau cei care fac lucruri remarcabile, lucruri de care lumea vorbește cu drag.

Până nu foarte mult timp, un alt model pentru mine, în afară de părinții mei era doar acest minunat Pavel Bartoș, sau mai bine spus „sexy Pavel Bartoș”. Un tip plin de veselie, entuziasm, energie pozitivă, mereu cu zâmbetul pe bune. L-am cunoscut, dacă se poate spune așa, prin intermediul ProTv-ului. Îmi place el, pentru că mă regăsesc foarte mult în atitudinea lui, după cum mă știți mereu un tip pus pe glume, care nu prea își arată parte tristă și este mereu sufletul petrecerilor, chiar dacă, aici pe blog, devin puțin mai serios și, să zicem, îmi descoperiți altă parte.

Pe scurt, de pe wikipedia.ro, Pavel se prezintă asa...dar îl puteți găsi și pe www.pavelbartos.ro


Pavel Bartoș (n. 20 ianuarie 1975, Miercurea Ciuc) este un actor de teatru, film și televiziune român, comediant, personalite TV și prezentator la Vocea României și Românii au talent.
A studiat la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj, Facultatea de Teatru, în clasa profesorului universitar Marius Bodochi. Este casatorit cu Anca și are doi copii, Eva și Rita. A concurat în al șaselea sezon al emisunii Dansez pentru tine alaturi de Luciana Muntean, clasându-se pe locul al treilea. Este coprezentator al emisiunilor Românii au talent și Vocea României și actor al Teatrului Odeon. (sursa: www.wikipedia.ro)


Dupa parerea mea un om extraodinar.

Se pare ca, din seara asta, am mai adaugat un model în viața mea și anume Andi Moisescu. Un tip la fel de simpatic, care se potrivește perfect profilului emisiunii „Românii au talent”. Acesta are și o emisiune, „Apropo TV”, unde spune lucrurilor pe nume și abordează lucrurile dintr-o altă perspectivă, amuzantă dar realistă. Un fel de stand-up comedy dus la un alt nivel, un nivel mai intelectual sa spunem așa.


Astă seară, Andi, a cântat o melodie a celor de la „Pasarea Colibri”, intitulată „Vara la țară”. 


Sunt multumit să știu că Andi a fost prezent în preajma echipei mele de Ice Horeca, a colegilor de la Macromex, la deschiderea oficială a Concept Store-ului „Mega Image”.


Deasemenea, Andi, poate fi gasit pe site-ul lui oficial, www.andimoisescu.ro, unde se descrie cam așa:

http://www.andimoisescu.ro/despre-mine/ ...

Sunt oameni interesanți, care mi-au devenit modele, doar prin simplul fapt că au fost ei, că au arătat că viața nu e chiar așa de urâtă uneori și poate fi tratată mereu cu zâmbetul pe buze. 


Și da, ma declar mulțumit de alegerile mele de pâna acum.


Dar tu cititorule, ce modele ai?



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!