Din copilarie

Sunt sigur că toți am avut jucarii când eram mici. Fie ele confecționate, fie cumparate, de la mașinuțe la păpușele, ne tot zbenguiam cu ele.

Așa că astăzi am deschis puțin tolba amintirilor, unde aveam ceva mașinuțe de cand eram mic. Le-am luam, le-am pus într-un „studio” amenajat și le-am fotografiat.

Pe langă faptul că eram pasionat de ele când eram mic, așa am rămas și mare, să zic așa, și am tot continuat să le strâng.

Ele au avut și au o însemnătate deosebita pentru mine.

Din categoria „Voi mai aveți amintiri de când erați mici?” prezint:































Comentarii

  1. Doresc tirul cu milka dar sa fie plin cu cioco te rog :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Impresionant :) Si eu am 7 machete de le-am primit cadou de-a lungul anilor de ziua mea (cea mai recenta fiind primita anul trecut) ce le-am pus in vitrina si am grija de ele :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!