O persoana speciala

De cateva luni ma vad cu o fata, care m-a fermecat foarte tare, care a rascolit in mine trairi si sentimente puternice, care ma face fericit, care ma face sa imi doresc ca viata toata sa stau langa ea, care ma apreciaza pentru ceea ce sunt si ce fac...Este o dulceata de fata si sper ca ii va placea ceea ce m-am strofocat sa ii compun ...sa redau povestea noastra de pana acum in versuri. O poveste inceputa frumos, timid, care pare sa fie din ce in ce mai frumoasa si care a venit intr-un moment in care credeam ca iubirea nu mai exista si ma lasasem pagubas in a mai cauta asa ceva....dar iata ca viata imi demonstreaza inca odata ca are cai nebanuite si ma duce pe carari pe care nu le-am visat vreodata sa le calc. Ea este Bordeaian Alexandra Ilinca, fata careia ii datorez fericirea mea pe plan sentimental.

Multumesc iubita ca ai aparut in viata mea!


Doar un film a fost de-ajuns,
Abordare-a fost in plus,
Te-am vazut si mi-ai placut,
Referinte am cerut.

Am facut eu ce-am facut,
Obtinand tot ce am vrut,
N-aveai credinta in mine,
Dar sunt mai istet din fire.

Cand te-am scos pe hol, mai stii?
Si-am vorbit ca doi copii,
Sansa pe care mi-ai dat-o,
Iata ca eu n-am ratat-o.

C-o floare si-o vorba buna,
Avem povestea comuna,
Timpul trece ca nebunu,
Devenind din doi, doar unu,
Doar un cuplu minunat,
Asa cum n-a existat.

Viata mea tie ti-o dau,
Si pe-a ta in schimb o iau,
S-avem clipe minunate,
Si momente neuitate.

Nu as vrea sa ne schimbam,
Sa pastram ce bun avem,
Sa facem pe dracu-n patru,
Sa fim unu' langa altu'.

Slobozia-i vizitat,
Si cu totii au strigat,
"Ea este o fata buna,
De o pierzi purtam ranchiuna".

Asta nu se va-ntampla,
Caci IUBESC Ilinca mea,
Pana-n panze as umbla,
Pentru fericirea ta.

Comentarii

  1. Un cuplu superb!Va doresc multi ani impreuna care sa fie martori la iubirea voastra! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. GENIAL!!! Multi ani frumosi inainte va doresc >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. bv al meu.sa va fie intr-un ceas bun...acum lasand amabilitatile deoparte,am o intrebare pt tine.nu cumva tu esti compozitorul din spatele lui Bursuc?:)))...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!