Portocalele au gust - Decembrie

 Deja nu mai este un secret că sunt indrăgostit de fotografie, știți cu toții lucrul ăsta. Pe langă evenimentele pe care le avem în cadrul proiectului „Fotoworld” îmi place să îmi iau camera și să dau frâu liber imaginației, iar atunci când am timp îmi place să accept provocări foto. 
  
 Crăciunul acesta am decis să îmi fotografiez familia. Mai țineți minte că ai noștri mergeau la studiori și își făceam fotografii de familie? Ei și astăzi se practică treaba asta cu familiile tinere, dar ai noștri au uitat să mai facă asta, au uitat să se fotografieze, și este numai vina noastră. Am decis că anul ăsta nu mai las lucrurile așa și o să amenajăm un studio foto pentru aceste ședințe chiar la noi acasă. 
  
 Pe lângă faptul că ne amuzăm teribil rămânem și cu amintiri pe care, dacă nu le apreciem acum, cu siguranță le vom aprecia peste ani și ani. O prima parte a proiectului am terminat-o la Tîrgu Ocna, cu toate că au mai rămas câteva persoane nepozate, și va urma să facem asta și la Slobozia. 
  
 Este luna drumurilor acasă sau luna "în care portocalele au gust" cum îmi place mie să îi spun, așa că este prilej de a sta cu familia și de a crea amintiri. Vă invit pe toți să faceți treaba asta, să stocați și să printați tot ceea ce faceți, într-un album sau în simple rame foto, iar când veți da peste aceste amintiri sufletul vostru se va bucura. 
  
 Cu drag revin cu gândurile și trăirile mele în față voastră pe același blog unde m-ați cunoscut mai personal. 

Dorry "BAD GIRL" 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!