Intre pasiune si job

Să faci un lucru 7 ani de zile după care să te schimbi poate părea greu, dificil sau cum vreți să-l numiți. Tranziția nu este deloc ușoară pentru oricare dintre noi. Ne luptăm cu un teren pe care nu îl stăpânim, cu bune și cu rele.

Multă lume îmi spune că dacă fac fotografie din pasiune și câștig și bani din asta sunt cel mai norocos. Mereu țin să îi contrazic și să le explic următoarele: când faci ceva din pasiune, vei face acel job, lucru, etc mult mai bine decât unul care îl face doar că trebuie, dar nu îți va fi mai ușor ci din contră, vei munci de două ori poate mai mult, vei fi mai atent, te vei critica mai mult. Drept urmare, nu este mai ușor să faci ceea ce îți place, dar vei căuta să fii mai bun și să ai rezultate de care să fii mândru.

„Nu vei mai munci nici o zi în viața ta” – o expresie total greșită, deoarece vei munci mult mai mult, te vei da peste cap să oferi rezultate mult mai bune, vei sta de două ori mai mult să înveți. Cam asta este cu adevărat cu „nu vei mai munci…”.

Acum, pe terenul acesta trebuie să fii capabil să faci diferența dintre job și pasiune, dar esențial este să nu o faci doar tu, ci și cei din jur (prieteni, cunoștințe, etc). Majoritatea au impresia că stai cu un aparat în mână, ești pasionat și trebuie să faci fotografii tot timpul, mai ales lor și trebuie să scoți rezultate excepționale în orice situație. Din fericire, eu am pe lângă mine oameni ce au înțeles lucrurile astea și nu trebuie să îmi fac astfel de griji, iar cei ce n-au înțeles asta probabil au o părere nasoală despre mine acum.

Separat de faptul că trebuie să trăiești din pasiunea asta, eu când mi-am dorit să fac fotografie nu mă gândeam că am să ajung până aici. Respect și admir fiecare ramură a fotografiei, fie că este de eveniment, de produs, de stradă, de studio, etc și încerc să fiu din ce în ce mai bun în toate. Acum aștept zăpada să pot merge la fotografiat prin minunatul București!


Toate cele bune prieteni! 
Compozitie din doua cadre - Parcul Cismigiu, Bucuresti

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!