Retrospectiva

Am trecut de un an 2017 care a fost blând și bun cu mine, în care am reușit să fac tot ce mi-am propus, anul în care am devenit fotograf cu acte în regulă.

Anul 2018 îl vreau mai activ, cu mai multe competiții pentru curse de 10 km, cu mai multe evenimente frumoase pe parte de fotografie, etc. Este anul în care mă voi căsători, o chestie iarăși nouă în viața mea ( :)) ), dar care se vrea să fie o petrecere faină din care să uităm să plecăm acasă.

Un alt mic amănunt ar fi un nou tatuaj, pentru tatăl meu, deși este mereu în mintea și sufletul meu, vreau să fac o amprentă și pe corp care să mă ducă cu gândul mereu la el și la cum era familia întreagă.

Pe lângă toate astea, mă gândesc că de la 2018 nu vreau decât sănătate pentru noi și familiile nostre, că de restul ne descurcăm noi.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!