Prostie sau Politică, tot cu "P"

Nu am de a face cu subiectul, nu am cunoștințe temeinice, doar îmi dau cu părerea pe blog-ul meu personal. Pur și simplu nu mai înțeleg nimic din mediul politic actual.

De când mă știu eu (probabil au mai fost, dar nu am conștientizat), acest guvern și toate măsurile lor pe care le-a luat până acum este cel mai prost care a existat vreodata. Defapt, e a treia incercare. Coaliția de guvernare a ajuns în punctul în care emană mai multă prostie decât caldură!

Au făcut praf tot, pentru a gasi pârghii de a-și crea avantaje. Sunt conștient că oricine ajunge acolo nu o să lucreze 100% în slujba cetățeanului, că na, nu suntem nici noi proști de tot și știm cum stau lucrurile, dar ceea ce face și a făcut acest guvern este PREA PE FAȚĂ!!! De la justiție, pînă, mai nou, la salarii au făcut totul varză.

Acum este în vogă doamna Olguța care ne spune defapt că angajatorul ne fură, că nu vor să joace după cum le ordonează mințile luminate de la guvern, că se calculează gresit o formă foarte încâlcită de calculare a salariului pe care nici ea nu o înțelege.

Pe scurt, poveștile îmi par mult mai simple. Planul lor de guvernare, ăla pe care îl tot arăta domnul Dragnea pe la tv era pentru visătorii care asteaptă să le dea statul fără a face ceva sau a oferi ceva în schimb, aia care defapt i-au și votat (plus, probabil și cei aproape morți de prin listele electorale). Planul ăla nu prea avea cum să fie realist deloc! Hai să ne gândim, aveau micșorări de taxe și măriri de salarii, din start creezi un deficit pe care trebuie să îl acoperi de undeva. Totul este așa simplu! Salarii cresc, cresc și preturile, pentru că de ce? Da! Ai ghicit, sunt direct proporționale, într-o mică mare măsură!

Suntem conduși de oameni anchetați în dosare de milioane de EURO, mă! MILIOANE! Și iau 3 ani cu suspendare. Evident că au atacat legile justiției. Iar acum că sacul are fund (adică bugetul), au răvășit mediul fiscal pentru a atrage bani la buget. Simplu ca bună ziua.

Lucrurile nu pot să evolueze de la o zi la alta într-o țară în care s-a furat mai mult decât s-a făcut. Totul trebuie luat treptat, dacă nu este prea târziu.

Trăim vremuri în care bolnavii nu mai au loc prin spitale, noi nu avem educație mai deloc și ne facem griji că sunt înghesuiți deținuții. PE BUNE?

Și iată de unde mâhnirea asta. Chiar dacă nu știi politică nu este greu să îți dai seama că ce se întâmplă acum este doar un teatru prost care nu ne duce la nimic bun!

Sunt trist pentru că România merită mai mult! Sunt trist că oamenii nu conștiențizează că suntem pe marginea unei prăpastii fără vreo centură de sigurantă!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!