Mi-e dor...

Trecut-au orele târzii, Trecut-au vremuri cenușii, Rămași aici, ca într-un cerc, Mergând ușor, în pași de melc. Mi-e dor de clipele cu tine, Că n-ai mai fost pe lângă mine, Mi-e dor de clipele cu noi, Când eram toți fără nevoi! Dar toate-s doar o amintire, O clipă caldă de iubire, În mintea mea se derulează Și niciodată nu-ncetează. Mi-ar fi plăcut să fii cu noi, Povesteam meciuri amândoi, Mi-ar fi plăcut să fii aici, Când cad să știi să mă ridici. Mi-e dor să îți aud iar sfatul, Ce mi-l dădeai cum nu-mi dă altul. Mai plâng în nopțile târzii, Deși eu știu că nu mai vii. Mi-e greu, dar tac că știu, Și-ncerc puternic ca să fiu, Așa cum mi-o spuneai mereu, Credeai mai mult decât cred eu.





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!