Un an de tăcere

 Timp de un an nu am mai zis nimic pe aici, am tot tras cu pandemia care mi-a afectat activitatea în totalitate și a trebuit să mă adaptez. 

Anul 2020 a fost un an greu, un an plin de încercări. A fost anul în care a trebuit să învăț să trăiesc cu adevărat din fotografie și nu din nunți. 

Eram foarte dezamăgit când îmi suna telefonul, dar, cu toate astea, am încercat să fiu corect și înțelegător cu clientii mei. 

În 2020 am spus „pa” Greciei pentru Bulgaria și se pare că a fost o decizie foarte proastă pentru că am ratat niște peisaje superbe pe care în 2021 ne propunem să nu le mai pierdem. 

În 2020 nu a fost doar despre pierderi, materiale sau nu, a fost și despre lucruri bune. Ne-am menținut sănătoși, am fost mai mult timp împreună și asta nu a făcut decât să mă bucure. 

Fiind pandemie am călătorit mai mult prin țară și cred că albumul nostru de vacanță din 2020 este cu cele mai multe file de până acum. 

Nu am abandonat fotografia, ba chiar am mai făcut investiții, am căutat să mă dezvolt în alte moduri. 

Sper să ne vedem mai des și mai sănătoși!

Mai jos o să vă las imaginile mele preferate din 2020.




















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!